1/16/15

Tee tervislikuma Minani | Tooge mulle ratastool!

Möödas on esimene nädal ja kolm taipoksi trenni. Kõik kolm trenni olen ma lõpetanud läbimärjana, higist sõna otseses mõttes tilkudes. See kodus treenimine on paras nalja tegemine selle kõrval. Raske on kirjeldada seda rahulolu, mis peale igat trenni mind valdab.

Selle kõige kõrval on muidugi üks miinus. Peale esimest trenni teisipäeval mul polnud õhtul ega järgmisel hommikul häda midagi, kelkisin kõigile, et isegi lihased pole valusad. Noh, see muutus üpris kiiresti, juba selle sama päeva lõuna ajal hakkas asi jamaks minema, õhtuks oli asi juba päris hull ning peale seda kui ma arvasin, et asi ei saa enam hullemaks minna, siis läks ikka küll. Järgmisel hommikul üles tõustes kukkusin ma sama kiiresti voodisse tagasi, sest ma lihtsalt ei suutnud püsti seista, sääred oli nii valusad. Päev otsa piinlesin, iga kord kui olin natuke aega istunud ja lihased maha jahtunud, siis uuesti püsti tõustes olin esialgu nagu lombakas.

Neljapäeva õhtul tuli muidugi uus trenn peale. Soojenduse ajal tahtsid sääred krampi minna aga peale venitust läks asi päris mõnusaks. Trenn tehtud, hiljem lihased maha jahtunud, jälle kõndida ei saanud normaalselt. No ja täna hommikul tõustes oli mu esimene mõte, et keegi võiks nüüd ratastooli mulle tuua!

Olen just paar tundi tagasi selle nädala kolmandast trennist tulnud ja trenni ajal oli kõik ikka väga normaalne järjekordselt. Hetkel on siiski tunne, et asi võib homme hommikul veel hullem olla, sest täna panime suuremat rõhku jalgadele, samuti annab tunda selg.

Õnneks nüüd on kolm päeva vahet ja lihased saavad taastuda, kuigi olgem ausad, homme mõtlesime õega sparringut teha ja ehk ka kõhulihaseid :D


7 comments:

  1. Enne ei tasu uut trenni teha, kui lihased on taastunud. Kui nii valus on, et segab igapäevast toimetamist tuleks uurida arstilt, mis seda põhjustab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu kogemused arstidega on sellised, et lihasvalu pärast ma nüüd küll sinna vabatahtlikult ei roni. Mul on terve elu olnud nii, et kui ma mingeid lihaseid kasutanud ei ole pikalt ja need järsku nii intensiivset trenni saavad, siis ongi valusad ja ma ei ole ka peres ainuke kellel sama teema on.

      Igapäevast toimetamist ei sega, sest sääred on valusad ainult siis kui ma oma tagumikku mõnda aega liigutanud ei ole ja püsti tõusen. Eile päev otsa ringi joostes polnud häda midagi.

      Täna on minu üllatuseks sääred paremad aga valusad on rohkem kintsud ja seljalihased.

      Kui lihasvalu järgi annab siis ei jää mul enam mitte ükski lihas nii pea valusaks :D

      Delete
  2. Mina olen terve teadliku elu mäletanud, et kui lihased on valusad, tuleb peale teha, läheb paremaks. Nüüd ütles mulle minu kehakultuuri viimasel kursusel õppiv sõber, et mitte mingil juhul ei tohi peale teha, puhata tuleb. Valu tähendab mikropragusid lihastes ja kui peale teed, lähevad praod veel suuremaks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänaseks ei anna mul enam mitte ükski lihas tunda ;) Homme on muidugi uus trenn aga ma ei usu, et mul nüüd enam üldse midagi kuskilt valusaks jääb.

      Delete
  3. Jätka samas vaimus! Nii jõuab ka tulemusteni :)

    ReplyDelete